Notícies
Foto: Rosa Maria Ibarra
07 de desembre del 2017
El socialisme del Baix Gaià se cita a Roda de Berà per donar el tret de sortida a la campanya electoral
Les agrupacions d’Altafulla, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà, El Catllar, i Vespella de Gaià han omplert el Casal Le Monges aquest dimecres
Els socialistes del Baix Gaià han donat el tret de sortida a la campanya electoral aquest dimecres. Les agrupacions d’Altafulla, Torredembarra, Creixell, Roda de Berà, El Catllar, i Vespella de Gaià han omplert el Casal Les Monges de Roda de Berà en un míting central que ha comptat amb la participació de la cap de llista del PSC per Tarragona, Rosa Maria Ibarra, i del conseller nacional del PSC, Xavier Marín. També hi han pres part el diputat Carles Castillo, Joan Caballol i Diana Salvador.

A Altafulla, la penjada de cartells va començar a carrers i places la mitjanit d’aquest dilluns, i els actes s’allargaran fins el proper 19 de desembre, abans de la jornada de reflexió del dia 20, i dels comicis al Parlament del 21-D.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla