Notícies
Foto: Altafulla Bloc
06 de febrer del 2017
El temporal de vent sacseja Altafulla i produeix diversos desperfectes
Cauen tres arbres, i fulles i branques cobreixen el terra altafullenc
El temporal de vent que ha afectat gran part de Catalunya aquest cap de setmana també ha causat desperfectes a la localitat d’Altafulla, que s’ha vist sacsejada per fortes ratxes de vent.

Tot i que les temperatures han sigut més elevades que les últimes setmanes, el vent provinent de mestral ha provocat la caiguda de tres arbres i ha deixat coberts els carrers altafullencs de fulles i branques.

L’efecte del temporal també ha produït el desplaçament de cartells d’alguns establiments que ara ocupen el paviment de la localitat, i ha afectat alguns fanal.

Segons les dades de l’Estació Meteorològica Torredembarra, el dissabte s’han registrat a la zona ratxes de fins a 61 km per hora. Aquests valors han augmentat durant la jornada del diumenge, quan han arribat fins als 77,8 km per hora.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla