Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
15 de gener del 2024
El termini d'inscripcions per a la Caminada popular del Pont del Diable a Torredembarra s'amplia fins al 17 de gener
El preu és de 15 euros i inclou autobús, avituallaments, samarreta, dinar popular i assegurança
El termini d'inscripcions per a la Caminada popular del Pont del Diable a Torredembarra s'ha ampliat fins al 17 de gener, a les 15h. Les inscripcions, amb el reglament i tota la informació, estan obertes en línia en el següent enllaç: https://ow.ly/2XB450QhPBv. El preu és de 15 euros i inclou autobús, avituallaments, samarreta, dinar popular i assegurança. No es duran a terme inscripcions presencials.

Altres dates i horaris destacats

El dissabte 20 de gener, de 16h a 19h, els participants podran recollir els seus dorsals al Pavelló Sant Jordi. Caldrà portar el resguard d'ingrés i inscripció. L'endemà, dia de la caminada, l'hora de sortida de l'autobús fins al Pont de Diable serà a les 8.15h des de l'aparcament del pavelló. La marxa sortirà a les 9h cap a Torredembarra.

La caminada és popular i està dirigida a tots els públics que estiguin acostumats a caminar. Els menors de 16 anys han d'anar acompanyats dels pares o tutors. Té un recorregut total de 20 km i un desnivell acumulat de 835 m. El final de la caminada serà al Pavelló Municipal dels Caus, on es durà a terme un dinar popular.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla