Notícies
31 de juliol del 2015
El Tour dels Primers Auxilis de Creu Roja i Hansaplast fa parada a la platja de Roda de Berà
L’activitat tindrà lloc el proper dimarts 4 d’agost. Abans, aquest dissabte, la iniciativa es desenvoluparà a Coma-ruga
El Tour dels Primers Auxilis, una iniciativa conjunta de Creu Roja i Hansaplast, farà parada el proper dimarts 4 d’agost a la platja de Roda de Berà. Es tracta d’una campanya que pretén prevenir i donar a conèixer la millor manera d’actuar davant de petits accidents.

El projecte es va posar en marxa a Saragossa el passat 20 de juny, i durant tot l’estiu recorrerà un total de deu punts de tot l’Estat. Aquest dissabte 1 d’agost és el torn de Coma-ruga.

Tant els adults com els infants poden participar en diferents activitats encarades a aprendre a detectar i prevenir els principals riscos d'accidents a la llar que poden produir-se en el nostre dia a dia. També es desenvolupen tallers dedicats a com actuar en cas d'accident, i es donen a conèixer algunes nocions bàsiques de primers auxilis, incloses la cura de ferides.

El Tour dels Primers Auxilis dóna continuïtat a la col·laboració mantinguda entre Creu Roja i Hansaplast l'any 2014, amb l'objectiu de generar consciència social sobre la importància de la prevenció d'accidents i els primers auxilis en els diferents àmbits de la nostra vida.
Social
Et recomanem
Diada Castellera d'Estiu
25 de juliol a les 19h a la plaça dels Vents
Amb: Nois de la Torre, Jove Sitges, Salats Súria i C. Altafulla
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla