Notícies
Foto: Centre d'Estudis d'Altafulla
17 de juny del 2022
El viròleg i epidemiòleg de reconegut prestigi mundial Albert Bosch, protagonitza el 8è Memorial Manel Chiva Royo
La conferència del prestigiós científic tindrà lloc aquest dissabte 18 de juny al gimnàs de La Portalada
Altafulla tornarà a recordar el biòleg Manel Chiva Royo en el que és ja la vuitena edició del Memorial que du el seu nom. I ho farà, com és habitual amb una xerrada que enguany, està protagonitzada pel prestigiós viròleg i epidemiòleg de referència mundial, Albert Bosch Navarro.

Aquest catedràtic emèrit de Microbiologia de la Universitat de Barcelona ha estat un dels experts que més ha investigat sobre la Covid i precisament arriba a Altafulla a parlar-ne. I ho fa sota la premissa, 'Conviure amb la Covid', el títol de la seva xerrada.

El president del Centre d'Estudis d'Altafulla, Josep Magriñà, ha valorat la figura del ponent, en la seva intervenció a la secció que cada dimecres dedica el programa 'L'Hora Local' d'Altafulla Ràdio en aquesta entitat.

La jornada tindrà lloc a les 18.30h d'aquest dissabte 18 de juny al gimnàs de l'Escola La Portalada. Un canvi d'ubicació respecte al que era habitual, ja que la sala de plens, on s'havien celebrat fins ara aquestes sessions, ha quedat petita. L'entrada per assistir a la conferència és lliure i gratuïta i promet ser molt interessant per a tothom qui pugui acostar-s'hi.
Josep Magriñà, president del Centre d'Estudis d'Altafulla
Social
Et recomanem
Cercavila del seguici popular a Baix a Mar
8 d'agost a les 19:30h des de la rotonda del Pont de Mar
Amb: Diables Cagarrieres de Cambrils i Diables dels Pallaresos
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla