Notícies
Foto: Imatge d'arxiu
06 de juliol del 2016
Els alcaldes del Pacte de Berà i de l’Ebre convoquen una nova mobilització a l’N-340 el proper 29 de juliol a l’Arc de Berà
Els batlles dels municipis afectats conviden tots els alcaldes del territori a participar-hi, i fan una crida a la ciutadania perquè també s’hi sumi
La mobilització a la carretera N-340 ja té lloc i data. La nova concentració se celebrarà el proper divendres 29 de juliol a les 6 de la tarda a l’Arc de Berà. Així ho han decidit els alcaldes del Pacte de Berà, els alcaldes de les Terres de l’Ebre, i la Federació de Transportistes de Tarragona (FEAT) en la reunió celebrada aquest dimarts al migdia al polígon de Riu Clar.

La convocatòria consistirà en un tall de circulació just quan s’inicia el cap de setmana de la gran operació sortida de les vacances del mes d’agost, que es complementarà amb una marxa lenta dels transportistes, que s’hi tornaran a sumar. En aquesta ocasió, segons ha explicat un dels impulsors del Pacte de Berà i alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, la intenció és que, més enllà dels batlles dels municipis afectats, també s’hi afegeixin tots els alcaldes del territori. Alonso també ha fet una crida a la ciutadania perquè insisteix que “és un problema que patim tots”.

El batlle altafullenc ha fet una valoració positiva de la trobada d’aquest dimarts, en què “s’ha tornat a manifestar la capacitat d’unitat de la gent de l’N-340 en la reivindicació de la gratuïtat de l’AP-7”.

Abans, es preveu una trobada entre alcaldes i transportistes per acabar de perfilar tots els detalls de la convocatòria perquè el dia 29 sigui “tot un èxit”.

El vial es va tallar el passat mes de novembre a l’alçada de l’Arboç, i al març l’aturada es va concentrar al Vendrell.
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Fèlix Alonso, alcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla