Notícies
03 de febrer del 2025
Els alumnes de l’Escola Les Eres de Creixell celebren el Dia escolar de la no violència i la pau
Durant l’acte han llegit diferents textos relacionats amb la pau, han presentat les manualitats fetes a l’aula, i han cantat plegats
Els alumnes de l’Escola Les Eres de Creixell han celebrat aquest passat dijous 30 de gener el Dia escolar de la no violència i la pau al municipi del Baix Gaià. L’acte ha tingut lloc a la plaça Major, en la qual una representació de cada classe del centre ha llegit diferents textos relacionats amb la pau, i han presentat manualitats fetes a l’aula.

De manera conjunta i acompanyats a la guitarra per l'Alba Bermúdez, exalumna de l'escola, tots els estudiants han cantat plegats una cançó commemorativa.

L'alcaldessa de Creixell, Montserrat Muñoz, ha adreçat un discurs als alumnes de l'escola que han escoltat molt atents, acompanyada del regidor Jaime Serret, així com també de moltes famílies dels alumnes que han estat presents a l'acte.

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) fou fundat l'any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa difosa internacionalment. Es practica a escoles de tot el món el dia 30 de gener, aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.
Social
Et recomanem
XV Trobada de Centres d'Estudis
17 d'octubre a les 9h a la sala de plens de l'ajuntament
Amb entitats del Camp de Tgn, el Priorat i la Conca de Barberà
Concert del cicle Altafujazz amb Sereia Tarragona
24 d'octubre a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: OilJazz
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla