Notícies
08 de juny del 2021
Els alumnes de l'Institut d'Altafulla que acaben cicle tindran la seva graduació
Els actes es faran a l'aire lliure i es permetrà l'assistència de familiars
El relaxament de les mesures de prevenció per la Covid que es van anunciar el passat divendres s'han fet engegar la maquinària de les festes de final de curs i graduacions que ja gairebé es donava per fet que no es podrien fer. Amb el temps just per organitzar aquests actes, tant des dels centres com des de la regidoria d'Educació d'Altafulla, no s'ha volgut deixar passar l'oportunitat d'oferir als joves un espai per tancar les seves etapes educatives de manera especial.

Així ho ha destacat la regidora d'Educació, Gemma Maymó, en aquesta emissora.


Els alumnes que finalitzen la seva etapa en l'educació obligatòria tindran la seva graduació amb un acte que tindrà lloc el dia 22 de juny al mateix centre i amb presència de familiars, serà fora de l'horari lectiu, a les 18h.

Mentre, els alumnes de 2n de BAT i que majoritàriament es troben aquests dies fent la selectivitat, podran celebrar el seu pas a la Universitat o a un altre àmbit educatiu o laboral aquest mateix dissabte dia 12 en un acte que es farà a la plaça del Pou, a les 19h.

El director de l'Institut d'Altafulla, José Ramón Garcia, ha explicat en una entrevista al programa L'Hora Local d'aquesta casa, s'ha mostrat satisfet de poder fer la celebració amb les famílies i apunta que es va decidir fer just després de les PAU per permetre que aquestes es duguessin a terme sense incidències.

Tant pel que fa a la celebració dels de 4rt d'ESO, com al que es farà a la plaça del Pou amb l'alumnat de 2n de BAT, es permetrà l'accés de dues persones per cada alumne i es mantindran les mesures de seguretat i distanciament pertinents.
Gemma Maymó, regidora d'Educació d'Altafulla
José Ramón Garcia, director de l'Institut d'Altafulla
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla