Notícies
Foto: Generalitat de Catalunya
09 de novembre del 2020
Els autònoms ja poden sol·licitar les ajudes per la crisi
A partir d'aquest dilluns ja es poden iniciar els tràmits per demanar els dos mil euros d'ajuda oferts pel Govern català
A partir d'aquest dilluns els treballadors autònoms ja poden sol·licitar les ajudes de 2 mil euros impulsades pel Govern català per mitigar els efectes de la crisi.

El termini per presentar les sol·licituds finalitzarà en deu dies o quan s'exhaureixi la partida de 20 milions d'euros reservada per a aquestes subvencions. La Generalitat calcula que se'n beneficiaran unes 10 mil persones, que hagin vist el seu negoci afectat per la pandèmia.
D'altra banda, la Generalitat ha anunciat que en els pròxims dies s'obrirà la nova línia d'ajuts per als negocis que han hagut de tancar per les restriccions sanitàries. Són 50 milions d'euros que s'afegeixen als 40 aprovats inicialment.

S'han introduït una sèrie de millores en el sistema de sol·licitud per agilitzar els tràmits. Els formularis es podran omplir en línia i no caldrà adjuntar-hi cap documentació.
La subvenció consistirà en un pagament únic, que anirà dels 1.500 als 9.000 euros en funció del tipus d'activitat i del nombre de treballadors de les empreses.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla