Notícies
25 de febrer del 2015
Els Bombers efectuen 31 sortides a causa del fort vent sobretot a la demarcació de Tarragona
Aquest dimecres i dijous es mantindrà l’ambient ventós i no serà fins divendres que començarà a afluixar la intensitat
Els Bombers de la Generalitat han efectuat aquest dimarts fins a les dues del migdia 31 sortides a causa del fort vent sobretot a la demarcació de Tarragona. Concretament, han fet 13 sortides al Camp de Tarragona i 8 més a les Terres de l'Ebre. No hi ha hagut cap incidència destacable, segons els Bombers de la Generalitat.

Per la seva banda, Protecció Civil manté activada la prealerta del pla Procicat per fort vent que aquest dimarts bufa sobretot a la meitat sud i nord del país.

De cara a dimecres i dijous es mantindrà aquest ambient ventós i no serà fins divendres que començarà a afluixar la intensitat.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla