Notícies
25 de febrer del 2015
Els Bombers efectuen 31 sortides a causa del fort vent sobretot a la demarcació de Tarragona
Aquest dimecres i dijous es mantindrà l’ambient ventós i no serà fins divendres que començarà a afluixar la intensitat
Els Bombers de la Generalitat han efectuat aquest dimarts fins a les dues del migdia 31 sortides a causa del fort vent sobretot a la demarcació de Tarragona. Concretament, han fet 13 sortides al Camp de Tarragona i 8 més a les Terres de l'Ebre. No hi ha hagut cap incidència destacable, segons els Bombers de la Generalitat.

Per la seva banda, Protecció Civil manté activada la prealerta del pla Procicat per fort vent que aquest dimarts bufa sobretot a la meitat sud i nord del país.

De cara a dimecres i dijous es mantindrà aquest ambient ventós i no serà fins divendres que començarà a afluixar la intensitat.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla