Notícies
Foto: Altafulla Bloc
03 de juny del 2016
Els Castellers d’Altafulla actuen aquest dissabte a Súria
Els liles participen en la Diada del Local, acompanyats dels Picapolls de la Gavarresa i dels amfitrions, els Salats de Súria
Els Castellers d’Altafulla reprenen el calendari d’actuacions aquest dissabte. Un autobús sortirà del local de l’Era de l’Ixart a les 4 de la tarda per fer parada a Súria a partir de les 6. Hi actuen acompanyats dels Picapolls de la Gavarresa i dels amfitrions, els Salats de Súria.

Els liles van tenir assaig el dimarts, i aquest divendres tenen una nova cita a partir de les 9 del vespre. La intenció, segons el cap de colla, Pol Munté, és “continuar rodant el pom de dalt ja que tenim alguna baixa per aquesta actuació a nivell de dossos”.

La represa dels castells de 7 haurà d’esperar, de moment. Però no gaire, ja que la propera cita dels liles després d’aquest cap de setmana és la Diada de Sant Joan a Torredembarra. Una actuació on tradicionalment els castells més gran de la colla en són protagonistes.
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla