Notícies
Foto: Aina Ruiviejo
21 de desembre del 2016
Els Castellers d’Altafulla reforcen la figura del cap de colla amb els responsables de les àrees de Canalla i de Pinyes
Pol Munté repeteix al capdavant dels liles, acompanyat d’Àlex Cañas i Carlos Terrón
Els Castellers d’Altafulla afronten la nova temporada amb poques novetats. L’Assemblea General de la colla, celebrada el passat diumenge, va aprovar la continuïtat de la Junta Administrativa i de la Junta Tècnica, que en ambdós casos presenten alguna baixa i alguna incorporació. N’ha parlat el president, Paco Pérez, qui n’ha fet una valoració molt positiva.

La principal novetat de cara a la propera temporada és la intenció de reforçar la figura del cap de colla amb els responsables de les àrees de Canalla i de Pinyes. Pol Munté repeteix al capdavant dels liles, ara acompanyat d’Àlex Cañas i Carlos Terrón.

Altres projectes que hi ha sobre la taula, en aquest cas dins de l’àmbit administratiu, són la millora i l’adequació del local, una sortida lúdica de cara a l’estiu, i la consolidació de la canalla.

Sigui com sigui, l’objectiu és mantenir la bona feina i els resultats obtinguts aquest 2016, que, a poc a poc, van posant la colla al lloc que li pertoca.
Paco Pérez, president dels Castellers d'Altafulla
Pol Munté, cap de colla dels Castellers d'Altafulla
Paco Pérez, president dels Castellers d'Altafulla
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla