18 de desembre del 2015
Els comerciants d’Altafulla afronten amb optimisme la campanya de Nadal
ATECA ofereix fins el 6 de gener la tercera edició de la iniciativa ‘Compra a Altafulla, i guanya un mar de premis’
La campanya ‘Compra a Altafulla, i guanya un mar de premis’ ja està en marxa. Una iniciativa que enguany celebra la seva tercera edició amb la voluntat de promoure el comerç de proximitat i fomentar la compra de regals als establiments de la vila. La campanya, a càrrec de l’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla (ATECA), l’Ajuntament d’Altafulla i la Patronal PIMEC, s’allargarà fins el 6 de gener.
Els comerços que hi participen són dels àmbits de l'hoteleria, la restauració, l'alimentació, i la decoració, entre d'altres. El client ha d’omplir la butlleta amb les seves dades personals (nom, cognom, telèfon, i població) després de cada compra. El sorteig es durà a terme el dia 11 de gener en directe des d'Altafulla Ràdio. Es repartiran més d’una vintena de premis.
N’ha avançat alguns detalls la gerent dinamitzadora d’ATECA, Maria Martos.
El president de PIMEC a Tarragona i província, Florenci Nieto, també ha parlat de la necessitat d’impulsar campanyes d’aquestes característiques per fomentar el comerç de proximitat.
Florenci Nieto és optimista, i es mostra convençut que aquest Nadal els números seran positius. Ha apuntat que la jornada del ‘Black Friday’ va esdevenir una “encoratjadora sortida de velocitat sprint” que fa veure amb esperança la nova campanya.
Més enllà de la campanya ‘Compra a Altafulla, i guanya un mar de premis’, ATECA també ha repartit aquests dies entre els seus associats, en el marc de la campanya nadalenca, bosses ecològiques, bolígrafs, blocs de notes i calendaris, per tal de promoure les seves marques.
Maria Martos, gerent dinamitzadora d'ATECA
Florenci Nieto, president de PIMEC
Florenci Nieto, president de PIMEC