Notícies
Foto: Arxiu
30 d'abril del 2020
Els comerços poden demanar des d’aquest dijous noves ajudes per reactivar els seus negocis
La nova línia d’ajuts de la Generalitat s’adreça a comerç al detall i empreses d’artesania i moda afectades per la crisi
Des d’avui ja es poden demanar les ajudes que ofereix la Generalitat als empresaris i petits comerciants que, per l’estat d’alarma, han hagut de tancar el seu negoci o han vist com la seva activitat es reduïa. Concretament, per acollir-se als ajuts, caldrà justificar una reducció de la facturació del 70% respecte a la dels mesos de març i abril de l’any passat. Les empreses a les que va dirigida aquesta nova mesura són les de comerç al detall i serveis i també d’artesania i moda. Entitats territorials i sectorials de comerç, gremis i associacions de mercats municipals i ajuntaments també poden acollir-se a la línia d’ajuts.

Per això s’han definit un total de 7 programes d’ajuts, en funció de la tipologia dels demandants. Per acollir-s’hi cal fer la sol·licitud de manera telemàtica, i aportar la documentació necessària, a través del web de Canal Empresa (http://canalempresa.gencat.cat).
Social
Et recomanem
Concert de gralles pels 50 anys dels Castellers d'Altafulla
10 de juny a les 20:00h. a l'Era de l'Ixart
Organitza: Castellers d'Altafulla
Torneig benèfic de Quidditch
10 i 11 de juny de 09:00h. a 17:00h. a l'estadi municipal
Més informació a: altafulla.cat
XXIII Nit de Bruixes
30 de juny i 1 de juliol de 18:00h. a 00:00h.
Més informació a: altafulla.cat
Agenda Cultural i Programació a la sala La Violeta
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Entrades disponibles a: lavioleta.sacatuentrada.es