Notícies
Foto: Diables d'Altafulla
21 de juliol del 2023
Els Diables d'Altafulla estrenen temporada aquest dissabte amb un correfoc a Baix a Mar
Enguany s'hi afegeix una festa al final de l'actuació que tindrà lloc al Parc del Comunidor i serà oberta a tothom
Aquest dissabte a les 22.30h Altafulla té una cita amb el foc i l'estridència dels petards amb un correfoc que recorrerà diversos carrers de Baix a Mar. Les carretilles cremaran aquesta temporada per primera vegada i ho faran previsiblement davant d'un públic que combinarà veïns de la vila amb turistes i visitants de cap de setmana. Els d'Altafulla estaran acompanyats de la Diabòlica de Gràcia, un grup de diables del barri barceloní.
Com ha destacat el president de la colla, els Diables d'Altafulla tenen moltes ganes d'iniciar aquesta nova temporada d'actuacions.

Enguany, a més, el correfoc té l'al·licient de comptar, en finalitzar, amb una festa que es durà a terme a l'Era dels Diables, al parc del Comunidor.

Els Diables d'Altafulla tenen previst desenvolupar una temporada similar a la d'anys anteriors, amb les actuacions d'estiu, de Festa Major i també la festa holly que es munta des de fa uns pocs anys. Així mateix, tenen prevista també una sortida a la vila de Gràcia en el marc de l'intercanvi amb La Diabòlica. Entre altres actuacions.
Marc Vidal, president del Grup de Diables d'Altafulla
Marc Vidal, president del Grup de Diables d'Altafulla
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla