Notícies
Foto: Altafulla Ràdio (Arxiu)
08 d'agost del 2024
Els Diables d’Altafulla organitzen la ja clàssica festa ‘Holi Colours’ aquest diumenge a la plaça Consolat de Mar
L’activitat comptarà amb un canó d’escuma, venda de pols de colors, servei de barra i música amb el discjòquei local, DJ Jarras
El mes d’agost ens porta el que ja és un clàssic de l’estiu i les vacances a Altafulla, la festa ‘Holi Colours’ del Grup de Diables d’Altafulla. La proposta tindrà lloc aquest diumenge 11 d’agost, a partir de les 18h, a la plaça Consolat de Mar del barri marítim.

Com és habitual, la iniciativa dels diables comptarà amb el canó d’escuma com a protagonista. Enguany, però, i com ja va succeir l’any passat, es prescindeix de la festa de l’aigua a causa dels problemes de sequera que pateix el país. Des de l’entitat recomanen que els participants vesteixin de blanc i duguin ulleres per protegir els ulls. I demanen que en cap cas es llenci la pols de colors a la cara.

Els participants podran comprar la pols de colors, també coneguda com a pols ‘holi’ durant tota l’activitat. A més, tindran a l’abast un servei de barra a càrrec dels Castellers d’Altafulla, i la jornada serà amenitzada amb la música del discjòquei local, DJ Jarras, que ja hi va actuar ara fa un any.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla