Notícies
Foto:
06 de juliol del 2023
Els funcionaris de justícia suspenen temporalment la vaga indefinida a l’espera dels resultats de les eleccions generals
Des del Col·legi de l’Advocacia de Tarragona adverteixen que la reprendran si el govern sortint dels comicis no atén les demandes dels sindicats
Els funcionaris de justícia han suspès temporalment la vaga indefinida a l’espera dels resultats de les eleccions generals. Ara bé, el Col·legi de l’Advocacia de Tarragona adverteix que la suspensió temporal de la vaga no millorarà la situació.

De fet, la degana del Col·legi, Estela Martín, creu que les protestes podrien recomençar si el govern sortint de les eleccions no entoma el repte d’atendre les demandes dels sindicats i posar al dia l’administració de justícia.

En una entrevista al programa en xarxa ‘Carrer Major’, Martín s’ha referit al col·lapse dels jutjats, que s’ha agreujat amb sis mesos de protestes, primer dels lletrats i després dels funcionaris.

La degana dels advocats tarragonins ha assenyalat que als jutjats cal més personal, però també una posada al dia tecnològica. Ha detallat, per exemple, que en cada província es treballa amb un sistema informàtic diferent i això entorpeix molt la feina.
Estela Martín, degana del Col·legi de l’Advocacia de Tarragona
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla