Notícies
Foto: Germans Blanch
31 de gener del 2017
Els Germans Blanch tornen a guanyar el tercer premi del Concurs de Cultivadors de Calçots de Valls
Joan Albert Blanch preveu “una bona temporada i de molta qualitat”
Les Explotacions Hortícoles Germans Blanch d’Altafulla han aconseguit, per segon any consecutiu, el tercer premi del Concurs de Cultivadors de Calçots de la Festa de la Calçotada d’aquest diumenge a Valls, on s’han aplegat més de 35.000 persones. Joan Albert Blanch s’ha mostrat molt satisfet pel reconeixement, i ha explicat que “demostra que a Altafulla es fan calçots de qualitat”. El primer premi ha tornat a ser pel torrenc Jordi Rovira.

Només hi poden participar els productors que siguin socis de la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) Calçot de Valls. El jurat valora la llargada, el gruix, la uniformitat, i la textura.

Joan Albert Blanch preveu “una bona temporada i de molta qualitat”. Ha explicat que “el calçot és una planta d’hivern i que el fred de les darreres setmanes n’ha afavorit molt la seva producció”.

El seu germà, Jordi Blanch, és un dels protagonistes de la campanya ‘Orgullosos de la nostra gent’ de la cadena de supermercats Caprabo. La iniciativa promou el producte de proximitat.
Joan Albert Blanch, productor de l'IGP Calçot de Valls
Joan Albert Blanch, productor de l'IGP Calçot de Valls
Joan Albert Blanch, productor de l'IGP Calçot de Valls
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla