Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
23 de desembre del 2025
Els millors dies per anar a visitar la IX Mostra de Pessebres i Diorames d’Altafulla
El Museu Etnogràfic acull una nova edició de la proposta que posa en valor el talent artesanal de la vila i ens endinsa en el Nadal
La tradició pessebrista torna a ser protagonista a Altafulla un any més amb la IX Mostra de Pessebres i Diorames, que està instal·lada al Museu Etnogràfic. L’exposició, organitzada per l’Associació Amics del Pessebre d’Altafulla, es pot visitar fins al 6 de gener del 2026, convertint-se en un punt de trobada per als amants d’aquesta manifestació artística tan arrelada a Nadal. De fet, ara, és una bona ocasió per anar a veure quins dissenys han elaborat els pessebristes altafullencs.

El públic podrà visitar la mostra cada dissabte de 17.30h a 20h, i els diumenges i festius d’11.30 a 14h. Amb tot, el Museu romandrà tancat els dies de Nadal i Any Nou, tot i que l’exposició continuarà oberta la resta de festes per afavorir l’afluència de visitants.

L’exposició ofereix una selecció variada de pessebres i diorames elaborats per pessebristes locals i col·laboradors de la Federació Catalana de Pessebristes, que un any més dona suport a la iniciativa.
Social
Et recomanem
18a edició del 1r Bany de l’Any
1 de gener a les 13h al Pont de Mar
Organitza: Atletes d’Altafulla
Parc de Nadal d'Altafulla
2, 3 i 4 de gener de 16h a 20h al poliesportiu
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla