Notícies
12 de febrer del 2016
Els Mossos d’Esquadra disposaran d’una comissaria a Torredembarra
Ho ha anunciat aquest dijous el conseller d'Interior, Jordi Jané, en una compareixença en comissió parlamentària
El conseller d'Interior de la Generalitat, Jordi Jané, ha anunciat aquest dijous en una compareixença en comissió parlamentària la construcció d'una comissaria dels Mossos d’Esquadra a Torredembarra. El conseller va visitar el municipi el passat mes d’agost per signar el Llibre d’Or de la Vila. Durant la seva visita també va reunir-se amb l’alcalde, Eduard Rovira, i el regidor de Governació, José García, per tractar, precisament, la construcció d’aquesta comissaria. En aquell moment, però, va explicar que l’equipament hauria d’esperar per tal de “fer les coses ben fetes”. Aquest dijous confirmava la notícia, així com també la construcció d’una nova comissaria també al districte de Sarrià, a Barcelona.

Entre els projectes previstos per a aquest any també hi ha la remodelació de l'edifici base dels Mossos d'Esquadra, la reubicació de la regió policial de Girona, i una nova oficina policial a Moià, entre d'altres.

Jordi Jané també ha assegurat que hi haurà noves promocions de places per al cos de Mossos d'Esquadra i el de Bombers de la Generalitat durant aquesta legislatura.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla