19 de maig del 2025
Els Mossos detenen 67 persones amb 497 antecedents en un dispositiu especial contra la multireindicència
L’operatiu es va engegar divendres a la tarda i s’ha allargat fins la matinada d’aquest dissabte
Els Mossos han detingut aquest cap de setmana un total de 67 persones amb 497 antecedents en un dispositiu especial contra la multireindicència.
L’operatiu, que va engegar divendres a la tarda i s’ha allargat fins la matinada d’aquest dissabte, s’ha saldat també amb 193 denúncies administratives de diversa tipologia i 33 intervencions en locals. Durant la tarda i la nit de divendres s’han dut a terme controls estàtics a carrers, controls de patinets i identificacions de persones multireincidents a Barcelona, Manresa, Lleida, Girona, Tarragona, Salou, Reus, el Vendrell, Badalona, Sant Adrià del Besòs, Santa Coloma de Gramenet, i s'han efectuat entrades administratives a establiments i a l'oci nocturn, on s'ha detectat presència de persones multireincidents.
Al Camp de Tarragona s’han detingut 30 persones que acumulen 250 antecedents policials, s’han imposat 16 denúncies de trànsit, s’han fet 47 requeriments judicials i s’ha obert una acta d’inspecció en un local de Reus que acumula diverses infraccions, entre altres actuacions.