Notícies
Foto: TAC12
19 de març del 2021
Els Mossos detenen tres homes a Torredembarra per l’atac al centre de menors el 18 de febrer
Les forces de seguretat fa setmanes que investiguen els fets que es van produir després de la manifestació per reclamar a l'Ajuntament més seguretat
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dijous a tres homes a Torredembarra per l’atac al centre de menors tutelats, que va tenir lloc fa un mes. Segons fonts policials, els arrestats tenen 19, 36 i 38 anys, i se’ls acusa de delictes d’ordre públic, lesions, entrada en habitatge aliè i actitud contra els drets fonamentals.

Els Mossos han posat en marxa un operatiu des de primera hora del matí d’aquest dijous a alguns dels principals carrers del centre de Torredembarra i davant una gran expectació. Poc abans de les 11h, els agents han detingut al carrer Pere Badia un dels participants en els actes del 18 de febrer. La darrera detenció s’ha allargat fins a les 18h perquè l’arrestat es trobava treballant fora del municipi.

Les forces de seguretat fa setmanes que investiguen els fets que es van produir el passat 18 de febrer. Després d’una manifestació per demanar més seguretat al municipi davant els darrers fets delictius que havien comès un grup d’okupes, algunes persones es van dirigir cap a la casa okupada per buscar els joves. Van acabar ferint dos menors que no tenien cap relació amb els fets i atacant el centre de menors, provocant importants destrosses materials.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla