Notícies
24 de novembre del 2015
Els Mossos investiguen una onada de robatoris als municipis d’El Catllar i d’Els Pallaresos
Els lladres actuen de nit amb el mètode de robatori silenciós, i extreuen petits electrodomèstics, joies i diners en efectiu
Els Mossos d’Esquadra investiguen una onada de robatoris silenciosos als municipis d’El Catllar i d’Els Pallaresos. Segons els agents, consta una denúncia a El Catllar i almenys tres a la urbanització Pallaresos Park en les darreres setmanes.

Els lladres, d’una manera exprés, actuen de nit amb el mètode de robatori silenciós, i extreuen petits electrodomèstics, joies i diners en efectiu. Els agents encara no han fet cap detenció.

La policia ha reforçat el dispositiu de vigilància a tota la zona i ha augmentat la freqüència de les patrulles. També s’ha demanat als veïns que extremin les precaucions, i que estiguin pendents per detectar qualsevol acció sospitosa.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla