Notícies
Foto: Arxiu
29 de gener del 2021
Els municipis que formen part de la Zona TRAC reformularan aquest 2021 les seves accions de dinamització per al jovent
L'anterior conveni estava vigent des del 2017 i ara es vol aprofitar el fet d'haver de redactar un de nou per veure en quins punts es pot millorar
Els municipis que formen part de la Zona TRAC (Torredembarra, Roda de Berà, Altafulla, Creixell i la Riera de Gaià) reformularan aquest 2021 les seves accions de dinamització per al jovent . Ho faran aprofitant que el conveni que estava en vigor ha caducat aquest any i, per tant, cal fer-ne un de nou.

L'anterior conveni estava vigent des del 2017 i ara es vol aprofitar el fet d'haver de redactar un de nou per veure en quins punts es pot millorar i en quines accions destinades als joves es pot treballar de forma conjunta entre els cinc municipis. Així ho ha explicat el regidor de Joventut de l'Ajuntament de Torredembarra, Guillem Pujol, als micròfons d'Ona la Torre.

Entre les activitats que s'impulsen en el marc de la Zona TRAC hi ha el curs de pre-monitors de Setmana Santa o algunes sortides, com per exemple, a Port Aventura, i l'Esquiada Jove. Totes aquestes activitats s'han vist afectades per la pandèmia en els darrers mesos, i des de les regidories de joventut de tots els municipis implicats esperen tornar a oferir-les ben aviat.
Guillem Pujol, regidor de Joventut de Torredembarra
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla