Notícies
30 d'octubre del 2015
Els panellets de pinyons, els més demandats per la Castanyada
La climatologia de les darreres setmanes i una temperatura i humitat òptimes fan preveure una bona campanya de la castanya
Els panellets, les castanyes i els moniatos també seran protagonistes aquests dies al Baix Gaià.
Tot i que la crisi també està passant factura en el món de la pastisseria, per Tots Sants la gent no s’està de rascar-se una mica la butxaca i optar per comprar panallets, encara que sigui per fer-ne un petit tast.

Els de pinyons continuen sent els més demandats pels clients, alguns dels quals també opten pels variats, que cada vegada en són més i amb nous ingredients.

Pel que fa a les castanyes, la climatologia de les darreres setmanes i una temperatura i humitat òptimes fan preveure una bona campanya. Les fruiteries, els mercats, i els estands d’aquells estudiants que surten al carrer per recaptar diners pels seus viatges de final de curs, n’oferiran tots aquests dies. El producte de proximitat continua sent una de les apostes més clares al nostre territori.
Responsable de la Pastisseria Àngels d'Altafulla
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla