Notícies
Foto: Gourmettendo
08 de novembre del 2017
Els perfils Josep Sáez, Elena Bernad i Gourmetteando, guanyadors del Concurs de Fotografia 2.0 de la Garrofa
L’edició d’enguany ha servit prop de 800 menús entre la desena de restaurants participants, una xifra un 18% inferior a la de l’any passat
Els perfils de Twitter de Josep Sáez i Elena Bernad, i el perfil d’Instagram Gourmetteando, han estat els guanyadors del Concurs de Fotografia 2.0 a les Xarxes Socials que l’Ajuntament d’Altafulla impulsa en el marc de les Jornades Gastronòmiques de la Garrofa.

Els comensals podien captar imatges dels menús i participar al certamen publicant-les a Facebook, Twitter i Instagram amb l’etiqueta #garrofa2017. De totes les fotografies rebudes, se n’han escollit tres, per la seva originalitat i disposició dels plats.

La imatge de Josep Sáez correspon a l’amanida de bacallà fumat i fesolets amb toc ‘El mercadet’, del restaurant El Mercadet; la d’Elena Bernad, fa referència al diamant de xocolata madurat amb rom de canya ‘añejo’ i galeta de garrofa, del restaurant Les Bruixes de Burriac de l’Hotel Gran Claustre; i la de Gourmetteando, correspon al caneló de pasta de garrofa amb cua de bou, pasta fresca de garrofa, tomàquet, albergínia, pinyons i herbes fresques, de l’Altafulla Mar Hotel.

Els responsables de tots tres perfils seran obsequiats amb un àpat per a dues persones en un dels restaurants participants de les jornades, que podran gaudir fins el 31 de desembre.

La segona edició dedicada a la garrofa de les Jornades Gastronòmiques d’Altafulla ha servit prop de 800 menús, repartits entre la desena de restaurants participants. Una xifra que representa un descens del 18% respecte l’any anterior. Tot i això, el regidor de Comerç i Consum, Jaume Sànchez, n’ha fet una valoració positiva i ha atribuït la baixada a la situació política que viu Catalunya. La intenció és continuar-hi apostant la propera tardor.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla