Notícies
Foto: Cercle Artístic d'Altafulla
03 de febrer del 2020
Els pintors del Cercle Artístic d’Altafulla milloren les seves habilitats en el dibuix al natural cada dilluns
Les sessions es realitzen de 19h a 21 h a la Pallissa de l’Era del Senyor i estan obertes als membres de l’entitat
Les exposicions col·lectives i les individuals són algunes de les activitats més importants que realitza el Cercle Artístic al llarg de l’any, però no les úniques. I és que des de fa temps, diversos membres del cercle se citen tots els dilluns a la Pallissa de l’Era del Senyor per dur a terme una sessió de dues hores on tenen l’oportunitat d’aprendre o millorar les seves habilitats dibuixant el cos amb pràctica autònoma.

Salvador Anton, president del Cercle Artístic, ha explicat en declaracions a aquesta casa que aquestes sessions no estan obertes a la ciutadania, si bé “l’únic requisit per formar-ne part és ser membre del cercle”, la qual cosa també atorga l’oportunitat de gaudir de les altres activitats del col·lectiu.

Anton ha explicat que hi ha persones que tenen vergonya pel simple fet de no saber dibuixar, i això els impedeix apropar-se al cercle. Tanmateix, ha assegurat que en sessions com la que realitzen tots els dilluns, aquestes persones poden “trobar algun pintor que li doni les pautes necessàries per treure’ls-hi la por d’embrutar el paper”.

El president del Cercle Artístic, però, també ha destacat que “no és una activitat gratuïta” i que els pintors que assisteixen a les sessions de dibuix al natural han de pagar de la seva butxaca a les professionals que fan de models perquè ells puguin realitzar els dibuixos.

Les sessions de dibuix al natural es duen a terme cada dilluns, de 19.00 h a 21.00 h, a la Pallissa de l’Era del Senyor.
Salvador Antón, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Salvador Antón, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Salvador Antón, president del Cercle Artístic d'Altafulla
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla