Notícies
Foto: Associació d'Apartaments Turístics de la Costa Daurada
21 de novembre del 2023
Els propietaris d'apartaments turístics adverteixen que el nou decret que regula el sector tindrà "efectes colaterals contraproduents"
Entre ells, una situació d'inseguretat jurídica que pot derivar la desinversió, l'envelliment del parc d'aquest tipus d'allotjaments
L'Associació d'Apartaments Turístics de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre adverteix que el nou decret que regula el sector tindrà "efectes colaterals contraproduents". Un dels principals és la desinversió i l'envelliment del parc de pisos turístics.

El portaveu de l'entitat, Quim Cristià, ha dit en declaracions a Ona la Torre, que el decret s'ha fet des d'un despatx de Barcelona, sense tenir en compte la realitat de cada sector i la casuística dels diferents municipis. Cristià afirma que el decret de la Generalitat no només ha fet enfadar al sector, sinó a molts municipis que temen per la seva economia.

El portaveu dels apartamentistes denuncia que el decret llei comportarà una situació d'inseguretat jurídica, perquè els propietaris no podran saber quines llicències es renovaran i quines no.

Cristià ha advertit que aquesta situació pot derivar en una desinversió en el parc de pisos turístics.
Quim Cristià, portaveu de l'Associació d'Apartaments Turístics de la Costa Daurada
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla