Notícies
Foto: Foment del Treball
26 de novembre del 2025
Els transportistes reclamen que els camions puguin tornar a utilitzar l'N-340 per reduir el trànsit de l'AP-7 a l'Ebre
Els camioners es mostren escèptics amb la futura reducció de la velocitat a 80 km/h en aquesta via i critiquen que se’ls responsabilitzi de la sinistralitat
Els transportistes, a través de la Federació de l’Autotransport de Tarragona i també de la patronal estatal del sector, denuncien que les infraestructures són insuficients per absorbir l’actual volum de trànsit. Amb la gratuïtat, l’AP-7 ha experimentat un increment de vehicles i, en alguns trams com l’ebrenc, frega la saturació. 

Per això els transportistes demanen que se’ls permeti tornar a circular per la N-340. El president de la Confederación Española de Organizaciones Empresariales de Transporte por Carretera, Javier Arnedo, ha assenyalat que aquesta mesura seria útil per als camioners que fan rutes de proximitat i reduiria el col·lapse de l’autopista. 

Els transportistes també reclamen que es construeixi el tercer carril a l'autopista i que l'N-340 s'ampliï i s'allargui l'A-7, que actualment s'acaba a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant. Alhora s'han mostrat escèptics sobre la reducció de velocitat a 80 km/h a l'AP-7 anunciada per Trànsit.
Javier Arnedo, president de la Confederación Española de Organizaciones Empresariales de Transporte por Carretera
Social
Et recomanem
13è Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla