Notícies
12 de març del 2015
Els veïns de la Móra coneixeran aquest cap de setmana els terminis i procediments per canalitzar el gas natural
L’Associació de Veïns ha convocat una reunió informativa aquest dissabte a les 10h al local de l’entitat
L’Associació de Veïns de la Móra-Tamarit ha convocat una reunió informativa sobre els terminis i procediments de canalització del gas natural a la urbanització.

Els veïns convocats són els que viuen als carrers del Mediterrani, Baixa Garrotxa, i Terra Alta. La trobada servirà per donar a conèixer la primera fase de la instal·lació, abans que l’Ajuntament de Tarragona asfalti els carrers en qüestió. El delegat de la companyia a Tarragona, Francesc Xavier Olivé, ja va avançar ara fa unes setmanes que els treballs podrien estar enllestits el proper mes d’octubre.

La reunió d’aquest dissabte tindrà lloc a partir de les 10 del matí al local de l’entitat.

Actualment, l'empresa subministra gas a 54 municipis del territori, on disposa d'uns 160.000 punts de distribució.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla