Notícies
Foto: Anna F. - Aj. Torredembarra
13 de juliol del 2022
Els voluntaris del camp de treball dels Muntanyans netegen l’espai natural protegit
Els 24 nois i noies que fan estada a Torredembarra han realitzat una jornada ‘Let’s Clean Up’ aprofitant una visita institucional de Joventut
Els joves del camp de treball dels Muntanyans han dut a terme una jornada de neteja ‘Let’s Clean Up’ d’aquest espai d’interès natural de Torredembarra. Coincidint amb aquesta activitat han rebut la visita de la coordinadora territorial de Joventut a Tarragona, Ekaterina Katcheff, acompanyada per la regidora de Joventut, Pili Hernández, i el regidor de Sostenibilitat, Joan Torras.

Aquest camp de treball en què participen 24 nois i noies de tot Catalunya va començar el passat 3 de juliol i s’allargarà fins aquest diumenge dia 17. Està organitzat per la Direcció General de Joventut i dirigit per l’entitat ecologista GETE-Ecologistes en Acció, amb el suport de l’Ajuntament de Torredembarra.

Les activitats mediambientals que es duen a terme al camp són de manteniment de l’espai protegit dels Muntanyans, com per exemple accions de neteja de l’espai natural, extracció de plantes invasores, enquestes a usuaris de la platja sobre serveis i manteniment, així com altres activitats de lleure.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla