Notícies
Foto: Consell Esportiu del Tarragonès
27 de desembre del 2019
En marxa el curs de Monitor Esportiu a la Zona TRAC
El curs consta de quatre blocs i un període de pràctiques que són imprescindibles per obtenir el títol i accedir al ROPEC
Alguns joves de la Zona TRAC estan aprofitant les vacances de Nadal per realitzar el curs de Monitor Esportiu que organitzen els Ajuntaments de la zona TRAC (Torredembarra, Roda de Berà, la Riera de Gaià, Creixell i Altafulla), juntament amb el Consell Comarcal del Tarragonès, amb el suport del Consell Esportiu del Tarragonès. La proposta forma part del projecte de dinamització compartit “Propera Parada”.

El curs consta de quatre blocs i un període de pràctiques, que un cop realitzats donen accés al Registre Oficial de Professionals de l’Esport de Catalunya (ROPEC), que és la titulació que es demana per treballar com a titulats als Casals i Campus Esportius de Catalunya i com a monitors/es d’activitats poliesportives extraescolars dirigides a menors de 18 anys.

Per obtenir el títol, és imprescindible que els joves hagin superat o convalidat les següents accions formatives: Bloc comú CIATE (15 hores); el Bloc específic de CIATE en joc i esport (35 hores),; Bloc específic de gestió de petites entitats esportives (35 hores); Curs de procediments de tècniques i recursos de primers auxilis (15 hores); i el període de pràctiques (150 hores) o certificat d’experiència equivalent.

La jornada inaugural va tenir lloc el passat dijous 19 de desembre al Centre d’Entitats d’Altafulla, i va comptar amb la presència del coalcalde d’Altafulla i regidor de Joventut, Jordi Molinera; el regidor d’Esport i vocal de la comissió directiva del Consell Esportiu, Àlex Cañas; i el Conseller Comarcal de Joventut, Mario Téllez.

El curs rep el suport de la Direcció General de Joventut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, i compta amb una subvenció de 60 euros per alumne.
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla