Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
26 de setembre del 2017
En marxa els treballs de neteja a la zona dels Munts afectada per l’incendi del mes d’agost
L’Ajuntament va acordar amb els veïns que, un cop passat l’estiu, arranjaria l’espai, de titularitat municipal
L’Ajuntament d’Altafulla ha iniciat les tasques de neteja als terrenys afectats per l’incendi que va patir la zona dels Munts a principis del mes d’agost. El consistori va acordar amb els veïns de la zona afectada que, un cop passat l’estiu, arranjaria l’espai, de titularitat municipal.

Després de valorar els fets, es va elaborar un informe i es van determinar les actuacions específiques a dur-hi a terme, d’acord amb les instruccions dels Bombers i les recomanacions dels Agents Forestals. La regidora de Medi Ambient, Montse Castellarnau, ha explicat que es netejarà la zona dels residus que va deixar el foc, i també el sotabosc.

En l’extinció del foc hi van treballar dues patrulles de la Policia Local, i vuit dotacions terrestres i una dotació aèria dels Bombers. També s’hi van sumar diversos veïns amb galledes d’aigua i altres instruments.
Montse Castellarnau, regidora de Medi Ambient
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de Sant Jordi
25 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de St. Pere i St. Pau, X. de Cambrils i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla