Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
06 de maig del 2021
En marxa l'Oficina Municipal d'Habitatge d'Altafulla
Pren forma, així, un dels objectius de mandat de l'equip de govern, que ultima l'elaboració d'un pla d'habitatge pel municipi
L'Oficina Municipal d'Habitatge d'Altafulla ja és una realitat. Des d'aquest dijous una tècnica municipal atendrà presencialment totes aquelles persones que desitgin informar-se o fer tràmits diversos en relació amb aquesta matèria. I ho farà des de la seu consistorial a la plaça del Pou prèvia petició de cita.

Aquest nou espai donarà resposta als dubtes que sorgeixin a la ciutadania en l'àmbit d'habitatge i assessorament per adquirir-ne o llogar-ne un com també per acompanyar a les persones que ho necessitin en la sol·licitud d'ajudes públiques de la matèria. Ho ha explicat en la presentació de l'oficina, el regidor d'Habitatge, Àlex Cañas.

Un dels aspectes més destacats d'aquesta oficina és la possibilitat de realitzar a Altafulla mateix tots els tràmits que es requereixin per sol·licitar un ajut d'habitatge. D'aquesta manera la ciutadania s'estalviarà haver de desplaçar-se a Tarragona per dur-hi documentació.

L'Oficina d'Habitatge d'Altafulla és un dels pilars de les noves polítiques d'habitatge que vol impulsar l'equip de govern, que arriba gairebé a l'equador del mandat amb l'assoliment d'un dels seus objectius principals com és el de donar preeminència a aquesta matèria. Ho ha destacat el coalcalde de la vila, Jordi Molinera.

Com a regidor d'Acció Social que és, Molinera assegura que l'accés a l'habitatge és una de les qüestions que més amoïna a la ciutadania i afirma que cal dotar de més força la regidoria d'Habitatge, creada en aquest mandat.

En col·laboració amb la Càtedra d'Habitatge de la URV, ja pràcticament està enllestit el nou Pla Municipal d'Habitatge d'Altafulla, que ha de contribuir a pal·liar les mancances que hi ha en aquest àmbit a la vila.
Àlex Cañas, regidor d'Habitatge d'Altafulla
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Jordi Molinera, coalcalde d'Altafulla
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla