Notícies
Foto: Ajuntament de Roda de Berà
21 de desembre del 2021
En marxa la segona gimcana comercial de Nadal a Roda de Berà
S'hi pot participar fins al 2 de gener i està adreçada a infants i joves
La regidoria de Comerç de Roda de Berà ha tornat a posar en marxa una nova edició de la gimcana comercial de Nadal, que forma part del Pla de reactivació econòmica "Reactiva't". L'objectiu de la iniciativa és dinamitzar el comerç local i donar a conèixer l'àmplia oferta d'establiments que hi ha al municipi.

La participació és oberta fins al dia 2 de gener i participar és senzill i divertit. S'adreça a infants i joves de 0 a 17 anys, dividits en 3 categories diferents: de 0 a 6 anys, de 7 a 11 i de 12 a 17.

Els i les participants, amb la seva butlleta de participació, han de visitar els establiments adherits a la campanya i trobar dins d'ells una de les vuit imatges nadalenques que la regidoria ha amagat amb el logo "Reactiva't". Quan trobin un dels elements hauran de demanar a l'establiment que estampi el seu segell a la butlleta, a sobre de la imatge corresponent, fins a completar les 8 imatges.

Un cop estigui la butlleta emplenada, cal dipositar-la a la bústia de l'Hotel d'Entitats abans del 3 de gener.

Els 16 comerços adherits són: Adm. Loteria de Roda de Berà, Bar Rh, Chuche's, El Rincón del Belloto, Escair Moda, Forn Pastisseria Queralt, Forn Roda, Ingrid Virgili Art Floral & Events, Instal·lacions Silva, Kiosk Stop, Papereria Ana, Parafarmàcia Natural, Pastisseria Mare Nostrum, Ralian Sports, Vita Aromatis i Woow Noves Tecnologies.

Totes les butlletes que estiguin degudament emplenades entraran en el sorteig d'increïbles regals. Per als infants de 0 a 6 anys la regidoria sortejarà una càmera de fotos, per al primer; una pissarra magnètica per al segon; i un patinet, per al tercer premiat. Pel que fa als nens i nenes de 7 a 11 anys, se sortejarà una tauleta, un patinet i un joc. Els joves de 12 a 17 anys podran guanyar una tauleta, el primer premi; una dessuadora, el segon; i un joc de taula, per al tercer premi.

El sorteig se celebrarà el 4 de gener, a les 12.30 hores, en directe al programa A Mig Matí de Roda de Berà Ràdio, i es podrà seguir també a través de Facebook Live de l'Ajuntament.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla