Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
20 d'abril del 2022
En marxa un nou espai de dinamització cultural a Altafulla, de la mà de l'associació Etcètera
L'entitat altafullenca hi tindrà la seu, editarà literatura amb el segell de La Banya Edicions i programarà diverses activitats durant tot l'any
Altafulla compta amb un nou espai cultural de la mà d'una entitat particular, de la vila, l'Associació Cultural Etcètera. Es tracta d'un local al carrer Martí d'Ardenya on l'entitat hi ha establert la seva seu social alhora que serà seu de l'editorial 'La Banya', propietat del president de l'associació, l'escriptor i periodista Òscar Ramírez. El mateix Ramírez assenyalava, durant la inauguració del local, quines seran les funcions d'aquest, que inclou una zona d'exposicions per fer mostres mensuals i una altra per activitats diverses de caràcter cultural. Ramírez considera que Altafulla necessita espais com aquest.

Per la seva banda la regidora de Cultura d'Altafulla, Gemma Maymó valorava positivament l'aposta d'aquesta entitat.

L'entitat programarà activitats durant tot l'any, incloent-hi també diversos concerts que ja estan previstos en l'agenda de l'entitat per aquesta tardor.
Òscar Ramírez, president de l'Associació Cultural Etcètera
Gemma Maymó, regidora de Cultura d'Altafulla
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla