Notícies
Foto: Generalitat de Catalunya
15 de juliol del 2021
En vigor les noves limitacions de reunió, amb màxim 10 persones, i d’obertura d’establiments i activitats, fins les 0.30h
Després de l’aval del TSJC, la mesura ja és un fet a tot el país
El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) ha publicat aquest dijous les restriccions contra la Covid anunciades pel Govern el passat dilluns. La publicació suposa la seva entrada en vigor, després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) hi donés el vistiplau aquest dimecres.

Així, els establiments públics i les activitats hauran de tancar de 00.30 a 6 hores, respectant 30 minuts més per a activitats recreatives musicals que ja tenen aquest previsió perquè puguin desallotjar el públic. També es limiten les reunions i trobades familiars i socials a un màxim de deu persones, tant en públic com en privat, excepte si són bombolles de convivència. També es prohibeix menjar o beure en grup a l'espai públic.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla