Notícies
Foto: Generalitat de Catalunya
15 de juliol del 2021
En vigor les noves limitacions de reunió, amb màxim 10 persones, i d’obertura d’establiments i activitats, fins les 0.30h
Després de l’aval del TSJC, la mesura ja és un fet a tot el país
El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) ha publicat aquest dijous les restriccions contra la Covid anunciades pel Govern el passat dilluns. La publicació suposa la seva entrada en vigor, després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) hi donés el vistiplau aquest dimecres.

Així, els establiments públics i les activitats hauran de tancar de 00.30 a 6 hores, respectant 30 minuts més per a activitats recreatives musicals que ja tenen aquest previsió perquè puguin desallotjar el públic. També es limiten les reunions i trobades familiars i socials a un màxim de deu persones, tant en públic com en privat, excepte si són bombolles de convivència. També es prohibeix menjar o beure en grup a l'espai públic.
Social
Et recomanem
Dia de la Poesia 2026
19 de març a les 17h a la biblioteca
Organitza: Biblioteca i Escola Municipal de Música d'Altafulla
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla