Foto: Ajuntament d'Altafulla
27 de desembre del 2023
Es busca professor/a d’alemany per a l’Escola d’Adults d’Altafulla
S’ofereix un contracte de 8 hores setmanals, durant les tardes en horari de 16h a 20h
L’Escola d’Adults d’Altafulla busca un professor d’alemany per a impartir classes de nivell bàsic, intermedi i conversa a partir d’aquest 2024, i així augmentar l’oferta amb la qual ha reprès l’activitat aquest octubre després de quatre anys de tancament.
Les condicions del contracte són una jornada de 8 hores setmanals, durant les tardes en horari de 16h a 20h. Per optar a la feina cal tenir experiència d’un any com a docent nadiu, un títol de grau, i disposar del certificat de nivell superior d’alemany (C2) i del de nivell elemental de català (B1).
Els interessats a ocupar la plaça de professor d’alemany a l’Escola d’Adults d’Altafulla han d’enviar un correu a l’adreça electrònica esep.altafulla@esepdual.com, adjuntant el currículum vitae.
L’OFERTA DE L’ESCOLA D’ADULTS
L’Escola d’Adults d’Altafulla ofereix una programació estable, que inclou cursos bàsics d’alfabetització, diferents nivells d’idiomes, competències digitals i preparació de proves d’accés a cicles formatius o a la universitat.
Pel que fa als idiomes, s’hi pot cursar català (A, B i C), anglès i italià (A, B i C) i francès i alemany (A i B). A més, es duen a terme tallers de conversa en cadascuna d'aquestes llengües.