Notícies
Foto: Ajuntament d'Altafulla
03 de març del 2021
Es comencen a fumigar algunes zones d'Altafulla per evitar el creixement de males herbes
Se n'encarrega la brigada municipal i les tasques duraran dues setmanes
Abans que arribi la primavera i el verd comenci a cobrir els nostres paisatges, l'Ajuntament d'Altafulla ha començat a fer una tasca de manteniment imprescindible en aquesta època de l'any, com és la fumigació de diversos espais i racons de la vila.

Es tracta d'una actuació preventiva per evitar el creixement de les herbes adventícies o males herbes a la via pública i també a zones verdes. En una segona fase es preveu fumigar als espais d'oci infantil, als parcs, vetllant per evitar que els productes de fumigació puguin arribar a estar en contacte amb els usuaris d'aquests espais.

En tot el procés de fumigació s'utilitzen productes eco fitosanitaris respectuosos amb el medi ambient. N'ha parlat a Altafulla Ràdio la coalcaldessa i regidora de Serveis, Alba Muntadas.

Els treballs de fumigació s'han iniciat aquesta setmana i s'allargaran durant quinze dies.
Alba Muntadas, coalcaldessa i regidora de Serveis d'Altafulla
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla