Notícies
Foto: CCMA
25 de juliol del 2017
Es manté el pla d’emergència INUNCAT en situació de prealerta
El temps amenaça amb nous xàfecs i tempestes sobre el Tarragonès aquest vespre
El Centre de Coordinació d’Emergències de Catalunya ha anunciat que es manté el Pla especial d’emergències per inundacions a Catalunya en situació de prealerta.

El motiu és que s’esperen xàfecs acompanyats de tempesta aquest vespre i aquesta matinada al Tarragonès. La situació de risc que anuncia el comunicat es donarà per finalitzada un cop acabi el període meteorològic especificat, sempre i quan no s’actualitzi la informació amb un nou comunicat. El servei també recorda que aquesta prealerta no comporta l’activació de l’INUNCAT.

La darrera tempesta, de diumenge passat, va produir forts vents que van arribar a superar els 140 km/h, i van provocar diferents danys materials en diverses poblacions de la comarca. A Altafulla, van ser pràcticament insignificants els danys produïts, més enllà d'alguna afectació a la via urbana arran d'algunes branques que s'havien desprès dels arbres.
Social
Et recomanem
13è Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla