Notícies
Foto: Ajuntament de Roda de Berà
22 d'abril del 2026
Es posen en marxa els Cupons Comerç de Roda de Berà
La mesura pretén dinamitzar els negocis de la vila amb descomptes atractius per als usuaris
L’Ajuntament de Roda de Berà, a través de la regidoria de Comerç, impulsa una nova edició de la campanya “Cupons Comerç”, amb l’objectiu de fomentar el consum al comerç de proximitat i reforçar el teixit comercial local.

La campanya es desenvoluparà del 24 d’abril al 3 de maig, i estarà oberta a la participació de tots els establiments comercials interessats, els quals podran adherir-s’hi a partir del 23 d’abril i durant tota la campanya.

Aquesta iniciativa, que segueix la línia d’accions anteriors de promoció del comerç local a través de l’aplicació de comerç Reactiva’t, posa a disposició de la ciutadania un total de 600 cupons de descompte, distribuïts de la següent manera: 200 cupons de 10 euros, per a compres iguals o superiors a 30 euros, i 400 cupons de 5 euros, per a compres iguals o superiors a 15 euros.

Cada usuari de l’APP podrà disposar d’un màxim de tres cupons, concretament, 1 cupó de 10 euros, i 2 cupons de 5 euros, i només podrà bescanviar un cupó a cada establiment.

Els cupons es podran descarregar i bescanviar a través de l’APP Reactiva’t, una eina clau per connectar establiments locals i ciutadania, i per donar visibilitat a les promocions i serveis del comerç de proximitat.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de Sant Jordi
25 d'abril a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de St. Pere i St. Pau, X. de Cambrils i C. d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla