Notícies
Foto: Protecció Civil
13 de juny del 2025
Es presenta a la Riera de Gaià el pla d’emergències per una possible avinguda d’aigua provinent del pantà del Catllar
Les sessions se succeiran als diferents municipis on s’ha instal·lat una sirena d’avís, com a Altafulla
El Departament d’Interior de la Generalitat i Repsol han presentat el pla d’emergències de la presa del Gaià aquest dijous al vespre a La Riera de Gaià.

El director dels serveis territorials del Departament d’Interior i Seguretat Pública, Carlos López, i un representant de Repsol, han explicat el pla de seguretat i emergències en un acte obert a la ciutadania.

L’acte forma part de la campanya informativa després que Repsol hagi instal·lat 4 sirenes al Catllar, la Riera i Altafulla. En cas d’incidència i que sonessin les sirenes, caldria desallotjar la zona i allunyar-se de les àrees inundables. En el material informatiu del pla d’autoprotecció, que també han distribuït a les xarxes socials, han aconsellat seguir els missatges de protecció civil, l’ACA i els mitjans de comunicació.
Social
Et recomanem
XV Trobada de Centres d'Estudis
17 d'octubre a les 9h a la sala de plens de l'ajuntament
Amb entitats del Camp de Tgn, el Priorat i la Conca de Barberà
Concert del cicle Altafujazz amb Sereia Tarragona
24 d'octubre a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: OilJazz
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla