Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
12 de juny del 2018
Festa de cloenda de la Capsa dels contes de la Biblioteca d’Altafulla
Rosalia Ciuró i Pepi Miró llegiran aquest dimecres poemes de Núria Albertí i es farà un berenar amb les famílies
Aquest dimecres 13 de juny a les cinc de la tarda el Centre d’Entitats i el parc del Comunidor seran l’escenari de la cloenda de la programació regular de la Capsa dels Contes de la Biblioteca d’Altafulla.

A més d’un berenar amb les famílies que participen en la Capsa dels Contes durant tot el curs, la Biblioteca aprofitarà la festa de cloenda per llegir i compartir contes. Rosalia Ciuró i Pepi Miró explicaran les “Aventures sense sortir de casa“, de l’autora Núria Albertí, una col•lecció de poemes carregats de bellesa simbòlica, que faran somriure a petits i grans en descobrir-se a sí mateixos com a protagonistes de les aventures del llibre.

Com ha explicat Pepi Miró, la cloenda de la Capsa de Contes serà una festa entorn la lectura.

La contacontes altafullenca ha aprofitat per agrair a totes les famílies que participen de forma regular en aquesta activitat de la Biblioteca durant tot el curs. Una activitat que té l’objectiu d’introduir els més petits en el món dels llibres i crear un espai educatiu que els vinculi amb la gent gran i amb els hàbits de la lectura.

La Biblioteca d’Altafulla clourà aquest dies les diferents activitats regulars que fa durant aquest curs i ja es prepara per els activitats d’estiu, al juliol i a l’agost, a la Bibliomar.

A banda, la Biblioteca encara té actiu aquests dies el mercadet de llibres, tots els dilluns i dimecres, de 10 a 12 hores a les antigues Escoles Teresa Manero.

Aquesta és una iniciativa per donar sortida als llibres descatalogats dels fons bibliogràfic de la Biblioteca d’Altafulla, uns llibres que ja no aniran a la nova seu i no tenen cap més sortida. Per això, se’ls dona una segona vida i, sense cap cost, s’ofereixen als veïns del municipi perquè els aprofitin.
Pepi Miró, contacontes
Pepi Miró, contacontes
Pepi Miró, contacontes
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla