Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
28 de juny del 2024
Finalitza la remodelació del carrer Girona de Torredembarra
L'objectiu d'aquest projecte era unificar el pg. Miramar amb la pl. Catalunya pel que fa a paviments, lluminàries, arbrat i mobiliari urbà
Ja torna a ser obert i practicable el carrer Girona de Torredembarra, un cop finalitzada l'obra de remodelació que es va iniciar el passat 11 de març i que ha tingut una durada de tres mesos.
L'alcalde de Torredembarra, Vale Pino, ha recordat que "l'objectiu d'aquest projecte era unificar el pg. Miramar amb la pl. Catalunya respecte a paviments, lluminàries, arbrat i mobiliari urbà". Posteriorment, se seguirà la mateixa integració urbanística entre el carrer de Lleida i el carrer de Pere Badia, unes obres que en aquests moments es troben en procés de licitació.

Per a dur a terme aquesta integració urbanística s'han ampliat voreres i reduït l'amplada de la calçada, millorat la connexió amb els carrers adjacents fent més senzill el recorregut per als vianants i les persones amb mobilitat reduïda, s'ha col·locat arbrat i mobiliari nou, millorat les instal·lacions d'aigua, clavegueram i il·luminació, així com mesures per limitar la velocitat en la calçada.

L'obra ha comptat amb el suport del Departament d'Interior i del Servei Català de Trànsit a través d'una subvenció de 150.000 euros i l'ha dut a terme l'empresa adjudicatària Catalana d'Obres del Penedès, SA
Social
Et recomanem
XV Trobada de Centres d'Estudis
17 d'octubre a les 9h a la sala de plens de l'ajuntament
Amb entitats del Camp de Tgn, el Priorat i la Conca de Barberà
Concert del cicle Altafujazz amb Sereia Tarragona
24 d'octubre a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: OilJazz
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla