Notícies
Foto: Google Maps
05 de juny del 2024
Finalitzen els treballs de millora d’asfaltats i voreres d’Altafulla, valorats en 40.000 euros
El passeig del Fortí és l’última zona d’actuació i hi estaran les màquines treballant des d’aquest dijous, de 16.30h fins a mitjanit
Aquest dijous finalitzen els treballs d’asfaltat i arranjament de voreres impulsat des de l’Ajuntament d’Altafulla a través d’una partida pressupostària de 40.000 euros. D’aquesta manera s’ha pogut donar continuïtat al manteniment de certs carrers que comptaven amb un ferm en mal estat, com un tram del carrer de Safranars amb plaça de La Portalada o un tros de plaça Major.

Ara l’última actuació que resta per fer és la que correspon al passeig del Fortí, en el tram que va des del carrer dels Munts fins al carrer termes. D’aquesta manera, com explica la coalcaldessa i regidora d’Urbanisme, Alba Muntadas, es dona continuïtat a la millora de l’asfaltat feta anteriorment. En aquella ocasió es va fer per la banda superior.

L’asfaltat del passeig del Fortí es durà a terme entre les 16.30h i les 0h, segons les previsions inicials dels tècnics del consistori.

Pel que fa a l’actuació conjunta que s’ha fet en l’últim mes a la vila per millorar la via pública també s’ha actuat en la rehabilitació de les voreres del carrer Esplanes, en la millora del rebaix de l’accés a l’aparcament de les piscines, al carrer Alcalde Pijuan, i el camí públic de la rasa
Alba Muntadas, coalcaldessa d'Altafulla
Social
Et recomanem
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
XXVIII Nit de Piano i Poemes
30 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla