Notícies
Foto: La Vanguàrdia
06 de novembre del 2019
Foment encarrega un estudi sobre la necessitat de trànsit a l'AP-2 i l'AP-7 amb el final dels peatges
L'objectiu és valorar “l'efectivitat de les alternatives d'actuació” que es proposin quan acabin les concessions
El Ministeri de Foment ha encarregat un estudi sobre la “distribució de demanda” de trànsit i la “necessitat d'actuacions” a les carreteres un cop es suprimeixin els peatges a l'AP-2 entre Saragossa i El Vendrell, i a l'AP-7 entre Tarragona i La Jonquera.

Les concessions en aquests dos trams acaben el 31 de gener del 2021, i l'estudi vol valorar “l'efectivitat de les alternatives d'actuació” que es proposin.

Així, Foment creu que podrà decidir “les millors solucions per acomodar la demanda” de la xarxa de carreteres de l'Estat, així com la remodelació dels enllaços existents o la implantació de nous.
Social
Et recomanem
Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 4 al 13 de setembre
Informació i programació a: www.altafulla.cat/lapetita
Acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya
11 de setembre a les 10h al C/ Clot de Torrell
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla