Notícies
14 de maig del 2015
Alumnes de Cicle Superior de l’escola El Roquissar d’Altafulla participen en la XXX Mostra de Teatre del Tarragonès
Estudiants de l’institut d’Els Pallaresos, de l’escola Montoliu, i de l’escola Les Codinetes també hi han pres part aquest dijous a Altafulla
‘Res no és impossible!’, ‘Diari del jove maniàtic’, ‘El bosc encantat’, i ‘Les princeses ballarines’, han estat les obres que aquest dijous al matí s’han representat al Teatre-Casal La Violeta d’Altafulla. La interpretació ha tingut lloc en el marc de la XXX Mostra de Teatre del Tarragonès, hi ha pres part alumnes de Cicle Superior de l’escola El Roquissar del municipi, i estudiants de l’institut d’Els Pallaresos, de l’escola Montoliu, i de l’escola Les Codinetes.

La regidora d’Educació de l’Ajuntament d’Altafulla, Eva Martínez, s’ha mostrat molt satisfeta de poder participar per tercer any consecutiu en aquesta aposta, que serveix per “afavorir l’autoestima i la comunicació dels alumnes”.

Es tracta d’una mostra organitzada pel Servei Educatiu del Tarragonès, la Diputació de Tarragona i l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona (IMET), i que compta amb la col·laboració dels ajuntaments d’Altafulla i Tarragona, de l’Institut Vidal i Barraquer i del departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Eva Martínez, regidora d'Educació
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla