Notícies
10 de juny del 2015
Caius i Faustina tornen a oferir aquest estiu visites guiades a la Vil•la romana dels Munts d’Altafulla
Els dies i horaris previstos són el 27 de juny, l’11 i el 25 de juliol, i el 8 d’agost a les 19:30h; i el 22 d’agost i el 5 de setembre, a les 19h
En Caius i la Faustina tornaran a ser protagonistes aquest estiu a Altafulla. De nou com a amfitrions, obriran de nou les portes de casa seva, la Vil·la romana dels Munts, per donar a conèixer els orígens del jaciment arqueològic i cadascun dels seus indrets, així com el seu context històric.

En acabar el recorregut pels diferents espais i estances, el que va ser un dels duumvirs de la ciutat de Tàrraco durant el segle II, convidarà els assistents a un aperitiu en què podran gaudir d’un vi amb mel i fruites, d’un refresc i de diversos productes de la terra.

Els dies i horaris previstos són el 27 de juny, l’11 i el 25 de juliol, i el 8 d’agost a dos quarts de 8 del vespre; i el 22 d’agost i el 5 de setembre, a les 7.

La visita té una durada aproximada de dues hores i es pot fer tant en català com en castellà. El preu per als adults és de 8 euros, i per als infants d’entre 5 i 16 anys, de 5 euros. Per participar-hi, cal fer reserva prèvia a través del telèfon 977 25 15 15, o del 977 65 28 06.
Ester Ramon, conservadora del MNAT
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2025
De l'1 al 16 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla