Notícies
Foto: ACN
26 de novembre del 2021
Salut suspèn temporalment l'obligació d'ensenyar el passaport covid a la restauració a causa dels problemes tècnics
També als gimnasos i residències de gent gran. Dilluns es revisarà la situación per decidir quan es torna a implantar la mesura
El Departament de Salut ha suspès des d'aquest divendres al migdia i almenys fins dilluns, l'obligació de presentar el passaport covid a bars, restaurants, gimnasos i altres equipaments, degut als problemes tècnics que té la web de La Meva Salut.

La gran demanda del passaport en les últimes hores, més de 300.000, ha bloquejat la web i fa que molts ciutadans no puguin obtenir el certificat, que seguirà sent obligatori per entrar a l'oci nocturn com fins ara. El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha explicat que dilluns es tornarà a revisar la situació per decidir quan es torna a implantar l'obligació.
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla