Notícies
Foto: Arxiu
11 de gener del 2022
Ocupació desigual en el sector turístic de la demarcació de Tarragona
Segons la FEHT, durant les festes només han obert una dotzena d’hotels i una dotzena de càmpings
El sector turístic a Tarragona tanca les festes de Nadal amb resultats desiguals pel que fa a l’ocupació. Mentre que aquesta ha estat força positiva a l’interior, la costa ha patit les conseqüències de la sisena onada.

Segons la Federació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme durant les festes nadalenques només han obert una dotzena d'hotels i una dotzena de càmpings arreu de la demarcació. Des de l’entitat, el seu portaveu, Xavier Guardià, ha lamentat la incidència negativa que han tingut les restriccions imposades pel govern a causa de la pandèmia.

Per altra banda, el portaveu de la FEHT ha explicat que els hotelers tarragonins estudien ara si adherir-se al programa de l’Imserso que es va recuperar aquest desembre i del que se n’obre una nova convocatòria al febrer. D’aquesta manera comptarien amb reserves per a la temporada baixa.
Xavier Guardià, portaveu de la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la demarcació de Tarragona (FETH)
Social
Et recomanem
43a Festa de l'Olla
21 de març a les 13:30h al Parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
Pleamar Vintage Market d'Altafulla
4 i 5 d'abril al parc de Voramar
Informació i programació a: www.pleamarmarket.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla